reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Terezka Jurčíková

Terezka Jurčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pesimistická optimistka hladajúca svoj jang s množstvom trapasov a iných duchaplných zážitkov Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Pred štartom na vysokú školu....s obrnenými nervami

Terezka Jurčíková

Pred štartom na vysokú školu....s obrnenými nervami

Už je to štvrtý rok, čo sa úprimne teším, že zmaturujem. Mohla by som dokonca povedať, že sen sa mi o pár mesiacov splní. Ale.....

  • 6. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 243x
  • 19
Excuse me, where is the WC?

Terezka Jurčíková

Excuse me, where is the WC?

Toto bola otázka, ktorú som položila niekoľkym ľuďom na Hlavnom námestí počas trhov koncom minulého roka.

  • 10. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 964x
  • 28
Poďme! Chcem vidieť päste a krv!!

Terezka Jurčíková

Poďme! Chcem vidieť päste a krv!!

Po prečítaní blogu pani Pietruchovej o nemravnej Biblii som sa musela zasmiať.

  • 27. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 098x
  • 4
Patológ, čo nezistí, že mŕtvola na jeho stole nie je mŕtvola??

Terezka Jurčíková

Patológ, čo nezistí, že mŕtvola na jeho stole nie je mŕtvola??

Zvyknem si občas pozerať zaujímavosti zo sveta, ale toto ma fakt dojalo. Okrem výročia smajlikov a podobne, toto bola celkom zvláštna správa.

  • 18. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 233x
  • 11
Pár rád ako vychovať neschopné decko

Terezka Jurčíková

Pár rád ako vychovať neschopné decko

  • 14. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 499x
  • 12
reklama
Horalky a nádej budúcnosti

Terezka Jurčíková

Horalky a nádej budúcnosti

V rámci našej generácie sme určite retardované. Krásna veta.

  • 30. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 848x
  • 8
112, linka poskytujúca okamžitú a profesionálnu pomoc

Terezka Jurčíková

112, linka poskytujúca okamžitú a profesionálnu pomoc

Nie je to ani týždeň čo som počula krátku historku o snahe pomôcť akejsi panej. Samozrejme, za dobrotu na žobrotu...

  • 22. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 492x
  • 25
Elektronik Supersonik...

Terezka Jurčíková

Elektronik Supersonik...

Alebo recesia?

  • 21. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 858x
  • 8
Cigáni + káble = zmeškané vlaky

Terezka Jurčíková

Cigáni + káble = zmeškané vlaky

Každý deň zvyknem cestovať osobákom do Bratislavy za troškou kultúry. Včera som sa (ne)chtiac malilinko zdržala a na bratislavskú hlavnú dorazila o pol deviatej. Posledný osobák smerom na Trnavu ide o jedenástej, a dáma predsa nemôže cestovať tak neskoro a navyše sama.

  • 10. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 426x
  • 6
Maj maam is biin´ crejzy. AGAIN.

Terezka Jurčíková

Maj maam is biin´ crejzy. AGAIN.

Asi sa tomu nedá nijako pomôcť. Niektorí sa tak narodia, iní sú tak vychovaní. Myslím, že to súvisí s tým, že moja matka vyrastala bez otca a povahovo si neladíme.

  • 2. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 099x
  • 11
reklama
To som dopadla...

Terezka Jurčíková

To som dopadla...

Moja rodina bola vždy výnimočne zábavná, hlavne pre tých, ktorí v nej nežijú. Na vzťahy v mojej čisto ženskej rodine, kde vládne feminizmus, som počula už nespočetné množstvo prirovnaní.

  • 30. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 103x
  • 3
Kde sa stala chyba?

Terezka Jurčíková

Kde sa stala chyba?

Niekedy si kladiem túto otázku a premýšľam. Možno to bol zlý čas, zlé známosti alebo oboje. Odpoveď asi nedostanem.

  • 7. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 974x
  • 6
Kde sa stala chyba?

Terezka Jurčíková

Kde sa stala chyba?

Niekedy si kladiem túto otázku a premýšľam. Možno to bol zlý čas, zlé známosti alebo oboje. Odpoveď asi nedostanem.

  • 5. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 541x
  • 0
Nič sa nezmenilo alebo ako som sa vrátila do skutočného sveta

Terezka Jurčíková

Nič sa nezmenilo alebo ako som sa vrátila do skutočného sveta

Moje lietadlo z Prahy pristálo po hodinovom lete v Bratislave. Po tom, čo som videla ako zničili kufor v Atlante na letisku, som si myslela,že horšie to už byť ani nemôže. Omyl. To som totiž zabudla, že doma ma očakáva rodinka.

  • 3. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 337x
  • 0
Ako sa v skole bavime alebo vyroky,na ktore sa nezabuda

Terezka Jurčíková

Ako sa v skole bavime alebo vyroky,na ktore sa nezabuda

Vzdy ich bolo pozehnane vela, ci uz od studentov alebo profesorov. Tak pre zaujimavost uvadzam niektore z najlepsich kuskov.

  • 8. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 854x
  • 11
reklama
Opri sa o mna, bude ti dobre....usmej sa, nikdy nie si uplne sam

Terezka Jurčíková

Opri sa o mna, bude ti dobre....usmej sa, nikdy nie si uplne sam

Poznate to. Ste deprimovany. Vsetko okolo vas sa vyvija zlym smerom a vy si zelate iba sa niekam schovat, najlepsie pod perinu, zatvorit oci, aby ste nic nevideli a celkom slobodne nechate tie slane slzy stekat po licach.

  • 28. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 380x
  • 7
Nastastie sa zabil...

Terezka Jurčíková

Nastastie sa zabil...

To bola moja prva myslienka potom, co som sledovala spravy o masakry vo Virginii na NBC.

  • 18. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 023x
  • 21
Nuz, draha, nabuduce nestoj v dazdi v minisukni...

Terezka Jurčíková

Nuz, draha, nabuduce nestoj v dazdi v minisukni...

Toto bola veta mojej mamy, potom ako som  sa vratila spat domov z odprevadzania kamaratky na pol ceste k jej domovu.

  • 9. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 496x
  • 2
Pojdes do skoly, ked tam ma vybuchnut bomba?

Terezka Jurčíková

Pojdes do skoly, ked tam ma vybuchnut bomba?

Tak toto bola otazka jedneho z mojich spoluziakov vo stvrtok na prvej hodine.

  • 31. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 877x
  • 6
O ničom...(Neberte ma vážne)

Terezka Jurčíková

O ničom...(Neberte ma vážne)

Sedím v tmavej izbe na veľkej posteli. Za oknami sa nenormálne blyska a hromy bijú tak, že sa trasie nočny stolík.Možno padne. Chudáčik, má slabe nožičky. Povedali mi, že ho dostala jej stará mama pred vyše 70 rokmi.

  • 22. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 763x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu