reklama

Kde sa stala chyba?

Niekedy si kladiem túto otázku a premýšľam. Možno to bol zlý čas, zlé známosti alebo oboje. Odpoveď asi nedostanem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)


Keď sme začali chodiť na základnú školu, bol to taký malý ryšavý chlapec so širokým úsmevom a pehami. Sedeli sme spolu v lavici hneď v prvej triede. Zvykli sme sa rozprávať celé hodiny a učitelia nás museli presádzať. Vždy sme vymýšľali vtipy a srandičky a ohovárali zlé učitelky :-).

Ako roky ubiehali, naše konverzácie boli čoraz zriedkavejšie. Iné záujmy, kamaráti. Občas sme sa doťahovali ako malé deti. Skúšal moju trpezlivosť a ja vždy vedela, že sa výborne zabáva.

Pamätám sa, ako prišiel s blond vlasmi na začiatku 5. ročníka a dostal hubovú polievku od matikárky. Odvtedy, možno nevedomky, sa z neho začal klubať mačooo, na ktorého všetky baby leteli. Skrátka mal to v sebe. Charizma, anjelský face, ale pritom drsný look. Neviem, či si to niekedy uvedomil.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čím sme boli starší, tým bol populárnejší. Síce som neverila všetkým rečiam, ale jeho zmena bola viditeľná. Už mu prestal pomáhať jeho kukuč a problémy sa mu začali sypať na hlavu. V jeho rodine nebolo všetko v poriadku- rodičia na pokraji rozvodu, každý s iným partnerom a starší súrodenci dávno preč z domu. Zostal sám a spoločnosť mu začali robiť cigarety a drogy.

Nikdy sme sa o tom nerozprávali, ale myslím, že ho to ranilo, hoci sa snažil zachovať "formu". Napriek našim odlišnostiam a veciam, ktoré nás rozdeľovali, sme si rozumeli. Vždy som sa mohla spoľahnúť, že ma nezradí. Bol to inteligentný, vnímavý chalan, ktorý by to mohol dotiahnuť ďaleko. Zakaždým, keď som mu to pripomenula, pokrčil plecami a vyhovoril sa, že nemá taký mozog ako ja.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nie vždy som súhlasila s jeho konaním, ale mlčala som. Keď začal randiť s mojou najlepšou kamarátkou, akosi som dúfala, že sa všetko v jeho živote zlepší. Skoro sa však rozišli a ja som sledovala, čo sa dialo ďalej.

Naše cesty sa rozdvojili až na konci 9. ročníka. Odvtedy som z času- na čas počula nejakú historku či pikošku. Vraj si našiel dievča a skoro dva roky sa schádzali a rozchádzali. Dôvody nepoznám. Ich definitívny rozchod predpovedal jeho ďalšie smerovanie.

Padol na dno. Jeho zlozvyky začali naberať obrátky. Viac alkoholu, cigariet a tvrdé drogy. Jeden večer som sledovala, ako ho "kamaráti" nechali otráveného ležať v tráve a nikto sa oňho nezaujímal.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Flákal školu a jeho život už nebol to, čo kedysi. Neviem, či mu vôbec zostali nejaké spomienky, predsavzatia alebo sny do budúcnosti.

Keď som o ňom počula naposledy, vraj sa z neho stala živá troska.

Bolo to pred viac ako rokom.

Terezka Jurčíková

Terezka Jurčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pesimistická optimistka hladajúca svoj jang s množstvom trapasov a iných duchaplných zážitkov Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu